Brown, silver, some red and purple

2011-07-20 18:19:00
Konsumtion
Innan och efter jag var hos tandläkaren passade jag på att kika lite i butikerna. Fick med mig lite saker hem (förutom ont i tänderna), allt var på rea.


Linnet är inte så mörkt längst ner i verkligheten, utan hela tyget är i samma färg. Dessutom är det en annan nyans av brun, oh well. Från gina tricot i vart fall. Köpte ett par trosor där med, men de tänker jag inte visa upp, hehe.


En klocka från Guldfynd. Den var på sjuttio procent så jag kunde inte riktigt motstå.


Och så en film. Har inte sett den än, men kanske att vi ser på den ikväll. Eller någon annan dag.


Och medan jag väntade på Elsa inne i Göteborg i torsdags köpte jag de här skorna. Fin färg tycker jag (men inte mamma). Ska bara hitta något bra tillfälle att inviga dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0