Impossible made possible

2011-07-22 20:22:06
Jobb
Jag och Anna lyckades med det helt klart omöjliga idag (med lite hjälp av Astrid). Vi var klara och kunde sluta jobba halv sju! Har aldrig hänt innan. Så himla grymma är vi! :)
Vi klarade det nog mest tack vare att det inte var så många kunder på caféet idag, vilket var bra för min del för jag hade en såndär dag då jag verkligen fick anstränga mig för att vara trevlig. Fast jag orkade inte anstränga mig så mycket, så jag såg till att Anna stod i kassan istället för mig, för kundernas och caféets bästa, haha.

Nu är jag hemma
hos Patrik och äter lite middag (ungerska köttbullar med ris, eller rättare sagt tvärtom). Så snart jag har ätit upp blir det fredagsmys för hela slanten! Ska bli skönt :) .

Ha en underbar fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0