Plötsligt händer det

2011-07-23 20:42:01
Min Dag
Jag åkte hem från Patrik med bussen förut idag, och för att komma hem från busshållplatsen måste jag promenera genom en skog. Själva promenaden tar max två minuter.
När jag tog de första stegen in i skogen duggade det knappt, man kunde känna några små droppar. När jag kommer ut på andra sidan fullkomligt ösregnar det! Att det kan slå om så snabbt. Dessutom var det varmt och soligt när jag klev av bussen, och det fanns inga hotande regnmoln. Intessant.
Vädret gör verkligen lite som det känner för. Och nu är det soligt igen, men blött på marken.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Känner att jag behöver ta det lugnt idag och komma ner lite i varv efter att ha varit på jobbet nästan hela den här veckan.
Men imorgon ska jag träffa Patrik, och om han inte mår alltför dåligt (han ska ut med några kompisar ikväll, haha) så ska vi nog gå på bio. Mysigt!

Ha en finfin lördagskväll.



Kommentarer
Postat av: Emelie H

Men imorgon ska jag träffa patrik imorgon....?

två morgon i samma mening...

2011-07-23 @ 23:19:32
URL: http://copyrightByemelie.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0