Sundanattashopping

2011-07-10 13:47:00
Konsumtion
I fredags var jag, Eme, mami och mormor i Stenungsund för att gå på Sundanatta. Det innebär ungefär att alla affärer har öppet ända till klockan tio och de flesta butiker har något speciellt erbjudande (fast rätt snåla sådana ändå).
Det här var vad jag fick med mig hem, i vart fall:




En ny playsuit (äntligen hittade jag en till som var så som jag vill ha den!) från Lindex. Absolut bästa plagget (förutom när man behöver gå på toa, men det är en annan historia)!




Finfina shorts från Gina Tricot.


Och en fågelring från Lindex. Har inte så många ringar i silverfärg, så jag tänkte att det här blev en fin början till många andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0