Tur till Göteborg och en liten springtur

2011-07-11 22:11:58
Min Dag

Hittade blåbär vid vägkanten idag. Åh, så gott!

Idag vaknade jag upp bredvid Patrik som kom hit igår. Sedan gick jag upp och kokade ägg till oss (lyckades dock bli hårdkokta, buhu) och så åt vi frukost tillsammans medan vi läste dagens tidning.
Patrik hade tappat sitt busskort någonstans i huset, så vi (eller mest Patrik) spenderade en timma på att leta efter det. Han hittade det tillslut mellan soffdynorna. Och då kunde vi åka in till Göteborg.


Patrik hade tänkt att hitta en pulsklocka, men han hittade ingen som han tyckte var bra.
Jag köpte den här boxen i vart fall. Äntligen har jag tredje säsongen!!! Ska börja se den så fort jag kan, andra säsongen slutade ju så spännande!

När jag kom hem kände jag att jag ville ut och springa, så jag tänkte att det är lika bra att passa på när jag har lust till det så jag snörade på springskorna och tog på mig springkläderna och gav mig iväg. Gick inte så fort men jag har inte sprungit på ett tag heller. Har bokat in springtid med Patrik på torsdag (eller om det blir fredag).
Annars kommer jag cykla runt två mil de dagar jag jobbar! Så härligt!

Hoppas ni har haft en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0