Fredag

2011-07-01 18:30:40
Min Dag
Har varit i Göteborg idag tillsammans med Emelie och mamma. Vi var inne på Ikea och köpte lite småsaker, som doftljus som luktar godis och vanilj.
Lämnade in min kamera också. Får se när jag får tillbaka den. Under tiden får jag (kanske eller då och då) låna Emes kamera. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva betala något för lagning och om så blir fallet kommer det vara väldigt märkligt eftersom Eme hade precis samma problem med sin kamera (vi har likadana) och hon inte behövde betala för lagningen.

Köpte en extern hårddisk (som jag och Eme ska dela på) och nya högtalare till datorn för mina gamla har slutat att fungera. Så härligt att lyssna på musik ur riktiga högtalare igen! Har lyssnat genom de högtalarna som sitter i datorn i några veckor nu. Sådan skillnad!

Var hemma en sväng hos min moster och mormor förut också för mami skulle hämta fläderblommor som hon ska göra flädersaft på. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0