Dag vid havet igen

2011-06-30 18:35:17
Min Dag
Låg ute hela dagen vid havet igår med. Så himla, himla härligt verkligen. Dock blir jag alltid jätte trött när jag kommer hem, det tar liksom musten ur en att vara där på något sätt. Fast på ett bra sätt. Antagligen glömmer jag att dricka tillräckligt mycket vatten.




Emelie var med mig.






Hej.


Åh, vad jag tycker om att bo nära havet!

Märkte nu att det har hänt något med kameralinsen och att det kommer en svart, rund ring på bilderna. Vet inte var den kommer ifrån. Den är ju inte med på bilderna från i tisdags, så den måste ju ha kommit till under natten. Märkligt. Ytterst märkligt.
Får helt enkelt lämna in den imorgon, om jag hittar kvittot vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0