Du måste vara blind för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är

2011-06-07 09:32:00
Musik

På lördagseftermiddagen åkte jag in till Göteborg, mötte upp Anna och åkte vidare till Slottskogsvallen för att ställa oss i den lååånga kön.
Någon hade skrivit fint i sanden.


Efter inte alltför lång tid kom vi in på arenan och den långa väntan på att klockan skulle bli åtta började.


Anna och jag var superpeppade; man kan ju inte vara annat i väntan på att en konsert ska börja!


Håkan var en halvtimma sen och man blev mer och mer trött på soul-musiken som spelades. Men när Håkan väl kom in på scen var det som att alla förlät honom för att han var sen och bara blev superpepp!

Och åh, det var så bra! Så underbart och så himla, himla go stämning! Jag vill ju aldrig att det ska ta slut (vilket det tyvärr gör ändå efter några timmar).
Thomas von Brömsen kom och spelade och sjön under Försent för Edelweiss, så himla fint! Och fyverkerierna på slutet gjorde det ännu mer magiskt än vad det redan var.
Åh, måste försöka boka in en ny Håkan H-konsert snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0