Hemma

2011-06-18 22:30:43
Min Dag
Jag har ungefär precis (någon kvart/halvtimma hit eller dit) kommit hem från kalas hos mina kusiner. Nu ska jag sitta här en stund, har några saker jag ska fixa. Men jag tror jag ska försöka att inte hamna i säng alltför sent i kväll/natt för imorgon ska jag åka och provjobba! Så härligt att jag kanske har fått ett jobb. Blir lite jobbigt att ha ett sabbatsår utan inkomst. Nästintill omöjligt.

Tio till sju ska jag jobba. Så imorgon vid sju-tiden vet jag förhoppningsvis om jag har jobb där eller inte. Vi får se hur det går!

Annars längtar jag hur mycket som helst efter min pojkvän som är på Metaltown för tillfället. Men vi kanske skulle ses på måndag så jag får väl försöka hålla ut tills dess!

Nej, nu ska jag börja fixa med lite grejer.
Ha en finfin lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 01:20:43
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0