Strandkalas!

2011-06-21 22:23:23
Kalas och festligheter

Här ute har jag varit idag för Emelie skulle ha kalas (eller strandparty) eftersom hon har fyllt år. Det hade nog varit fint och bra om det inte hade blåst så mycket. Och om solen hade velat visa sig lite mer än vad den gjorde.


Jag hjälpte till att duka fram salladsbuffén medan Eme öppnade sina presenter.


Och så hjälpte jag till att äta upp det med.
Och jag åt ur en svart plastlåsa bara för att min specialpasta låg i den och eftersom det bara var jag som skulle äta den så tänkte jag att jag lika gärna kan äta direkt ifrån lådan.


Under tiden som jag väntade på att de andra skulle vilja åka hem läste jag i en bok, pratade lite med mamma och åt godis, vattenmelon och chips.
Det hade helt enkelt varit en mycket bra dag vid havet om det inte hade blåst så mycket. Tror min hals kommer vara som ett rivjärn imorgon, eller så kommer min snuva ha blivit lite värre än vad den redan är. Men då har jag i vart fall en bra anledning till att burra ner mig under täcket och fortsätta läsa min bok, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0