Två paket som kom med posten

2011-03-31 10:30:00
Allmänt

Häromveckan fick jag det här blåa paketet hem på posten. Visste inte vad det var så jag öppnade det så fort jag kunde.


Det visade sig vara den här boken och tidningen från Illustrerad vetenskap som jag visst hade beställt men mer eller mindre glömt av.
Himla bra bok förresten! Kommer väl till hands nu när jag ska plugga till biologiprovet om celler på måndag!


Och igår när jag kom hem låg det här paktet på min säng.
(På bilden är den dock på ett bord i vardagsrummet och inte längre på min säng.)


Och jag öppnade det.




Och i paketet låg det ett annat "paket" (eller box) med alla säsonger och avsnitt av Sex and the city-serien. Så nu har jag tidsfördriv så det heter duga ifall jag skulle få någon sådan tid att fördriva under mitt sabbatsår! Super helt enkelt.
(Tänker dock se klart på Ugly Betty-serien först innan jag sätter mig och kollar på den här. Var sak har sin tid.)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0