Dags för ESC

2011-05-14 20:59:55
Min Dag
Har pluggat så mycket jag orkat idag, ungefär. Började skriva lite på reportaget men jag behöver göra lite intervjuer innan jag kan fortsätta skriva, så det tog stopp efter ett tag. Lite matte och läst lite i min engelskbok har jag också hunnit med.

Men nu får det vara nog för nu ska jag se på ESC och hoppas, hoppas att Eric Saade kan lyckas charma Europa. Fast jag tror inte vi kommer vinna. Jag tippar på Finland, Estland, Ukraina, Lettland eller Bosnien-Hercegovina (inte för att jag tycker deras låt är bra utan för att han tydligen var en superstjärna nere i baltan-länderna).

Vi får se hur det går!
Ha en helt underbar lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0