Fredag

2011-05-06 23:30:00
Min Dag

Jag kom hem vid sju-tiden idag, fastän jag slutade skolan tio i ett!
Jag och mami skulle lämna in min balklänning till en sömmerska och mami slutade inte förrän halv fyra, så jag stannade kvar i skolan och väntade på att hon skulle ringa. Passade på att skriva lite på en labbrapport och läsa lite i min bok om Kennedy under tiden. Sedan gick jag iväg och tittade efter en studentklänning, men jag hittade ingen.
Min klänning kommer jag få tillbaka redan på torsdag! Hoppas den passar superbra då! (:

Efter att vi hadevarit hos sömmerskan skulle mami handla och det tog lång, lång tid! Mest för att mamma stod och pratade med personer hon kände hur länge som helst.
Vi kom i vart fall hem till slut, dock lite senare än vad jag hade trott.

Imorgon ska jag gå på spinning! Det var längesedan. Tror inte jag har tränat sedan vi var i Italien. Eller jag var ute och sprang en dag på påsklovet, men inget mer. Förutom alla gånger jag fått springa till bussen, som imorse till exempel (fick springa 400 meter på ungefär en minut med tung väska och halvbra springskor!).

Men, nu ska jag gå och lägga mig! Hoppas ni har haft en fin fredag. (:


Såhär vacker var himlen häromkvällen. Så himla magnifikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0