Fredags

2011-05-21 14:31:10
Min Dag
Hade matte E slutprov igår. Det gick nog bra, det känns så. Sedan vet man aldrig. Man kan ha missat några smågrejer. Men jag tyckte inte det var så jätte svårt, vilket känns bra! (:

Efteråt åkte jag in till Göteborg tillsammans med Patrik och hans föräldrar. Patrik och hans mamma skulle förnya sin pass och herregud, säger jag! Det tog nästan en timma innan det blev deras tur. Helt kaos och så mycket folk! Att vi ens fick en sittplats är ett under i sig.
Men till slut blev det deras tur och när man väl ska ta kort och allt vad man gör går det ju fort.

Vi stannade kvar i Göteborg och jag letade efter en klänning. Provade en inne på MQ, men den var för stor och de hade ingen mindre storlek. Typiskt. Jag hittade ett par skor som skulle bli helt perfekta till balen, men de fanns ju såklart inne i storlek 38 och i svart. Suck. Den närmsta affären med storlek 38 låg i Partille och dit åker man ju inte så himla ofta.
Det enda jag köpte igår var hårnålar med pärlor på som jag ska ha i min balfrisyr.

När vi (läs: jag) kände oss klara åkte vi hem till Patrik för fredagsmys! Hade tänkt att jag skulle hinna en timmas fysik, men det blev inte så. Skönt att bara ta det lugnt en dag och göra vad man vill! Man behöver sådana dagar ibland.

Finfin fredag, helt enkelt!


Min käreste<3


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0