Glöm inte att rösta idag!

2011-05-15 10:28:51
Min Dag
Godmorgon

Om ungefär en halvtimma ska jag gå bort till min kusin på 2-årskalas! Eller 2-årsfika, rättare sagt.
Efteråt ska vi åka och rösta, vilket jag hoppas att ni andra som bor i samma valdistrikt som mig också gör idag! Viktigt, viktigt! Lika viktigt att ni röstar på rätt parti också så att det blir lite bättre med sjukhusen och så!

Annars har jag lite skolarbete att göra idag. Ska bland annat börja skriva på min franskinlämning om Italienresan tänkte jag. Fullt upp idag, helt enkelt!

Hoppas ni får en finfin söndag! Och glöm som sagt inte att rösta idag!

En bild från i påskas. Eme som är fotografen, för övrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0