I skolan i elva timmar

2011-05-18 21:44:43
Min Dag
Hej

Idag har det varit en riktigt lång skoldag. Nästan så att det känns som att det som hände på morgonen hände en helt annan dag. Jag kom till skolan vid åtta-tiden (eftersom jag har psykologi på onsdagsmorgonarna) och åkte inte hem förrän klockan sju! I vanliga fall slutar jag halv tre på onsdagar, men idag hade jag den muntliga delen på "slutprovet" i franska och efter klockan fyra hade vi mattestuga eftersom vi har slutprov i matte e på fredag så det är bra att få så mycket hjälp man bara kan.

Satte mig lite med matten när jag kom hem också men nu får det vara nog! Jag ska skriva ut mitt och Willes projektarbete eftersom det tydligen skulle skickas en kopia till lärarna på den mellanstadieskola vi var på och experimenterade.

Men när jag är klar med det blir det läggdags för mig och Patrik. Känner att jag behöver gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Har inte blivit så mycket med det på senaste tiden ...

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0