Ingen svenska

2011-05-10 09:04:30
Min Dag
Godmorgon!

Min svensklektion blev inställd idag eftersom min svensklärare ska ha nationella prov, så jag börjar inte förrän 11:05 idag! Vilket betyder att jag kan ta tio-bussen om en timma. Härligt!
Jag gick upp klockan åtta idag och jag har hittills hunnit klä på mig, äta frukost, bläddra igenom tidningarna och gått ut för att känna om det är varmt eller kallt ute. Det var lite kallt, men jag tänker att det kanske kan bli lite varmare ute senare på dagen så jag behåller min catsuit på.

Nu ska jag skriva på min so-uppsats om Kennedy tills det är dags att gå till bussen.
Ha en finfin tisdag!


Så länge får ni en (bild på en) glass från Italien. Himla gott det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0