Maintenant, le français

2011-05-01 16:33:03
Min Dag

Jag gick och lade mig en stund i alla fall. Har sovit tjugo minuter gånger tre, skulle jag tro. Oerhört skönt i vart fall! Huvudet känns lite piggare.

Började inte ens plugga någon franska förut, kände att jag ändå inte kommer orka ta in något. Men nu! Tjugo verb (och alla deras 48 verbböjningar vardera) att lägga in på glosor.eu och sedan öva på alla 40 verb som jag har prov på på fredag. Bara att börja!

Åh, nej! Jag märkte precis att verbix inte vill fungera för tillfället. Typiskt. Som tur är har jag laddat ner en app till telefonen, men den är inte lika bra som hemsidan. Oh well, den får duga för tillfället.

Ha det fint!


Min katt som gör mig sällskap just nu. Fin!


Kommentarer
Postat av: MOLLIE ÅBRINK

svar: aw tack! gud vad glad jag blir.

2011-05-02 @ 17:21:12
URL: http://mollieabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0