Skorna hittade och köpta

2011-05-22 17:35:43
Min Dag
Hej

Jag och Emelie har varit i Göteborg och i Partille idag. Det är inte varje dag man är där borta.
I vart fall så köpte Eme ett stativ till sin kamera på Siba. Vi var där alldeles för tidigt (vi hade tänkt att åka till Partille först, men så såg Eme en annons på morgonen om att det stativet hon ville ha var lite billigare än vanligt) så vi fick sitta utanför som om vi köade för att vi var jätte desperata efter att få köpa något, haha.

När det var klart åkte vi vidare mot Partille med Emelies stativ uppstickande från hennes väska för man får visst ingen påse på Siba.
Först tog det ett tag innan vi hittade skoaffären, för den låg högst upp och längst bort, ungefär. Men vi hittade den till slut i vart fall. Och där fanns de! (Jag hade i och för sig ringt dem på vägen in och bett dem lägga undan ett par till mig.)
Äntligen har jag skor fixade till balen och kanske studenten (om jag inte vill ha dem till studenten tar jag nog ett par jag redan har). Jag ska bara lära mig att gå i dem också ... Får börja använda mer högklackade skor till skolan så att jag "vänjer" kroppen vid det så att det inte kommer som en chock på baldagen.
(Bild kommer sedan när Eme har tagit kort på dem, så ni får tjata på henne om ni vill se dem, haha.)

Annars köpte jag nog inget annat än fler pärlor att ha i balfrisyren och lite lunch. Jo, just det. En present till Patrik också som blir 19 år på onsdag.

Men nu är det dags för mat, sedan blir det fysikplugg!
Ha en finfin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0