Spinningpass

2011-05-14 13:38:08
Min Dag
Hemma från ett spinninpass nu (eller okej, jag har varit hemma i mer än en timma, men ändå). Så himla gött att träna och få ta i lite extra! Så nu har jag ny energi för en ny vecka med plugg!
Känner verkligen i sätesmusklerna att de har fått arbeta idag. Himla härligt!

Lyckades få med mig Patrik ockås (kors i taket!). Det är inte det att han inte gillar att träna, han är bara lte seg med att ta sig upp lite tidigt på morgonen (om nu klockan nio ens kan räknas som tidigt). Men han tog sig alltså upp och bort till Ytterby. Duktigt!

Nu har jag en del att plugga. Känner inte för att sätta igång med något överhuvudtaget, men jag antar att jag måste. Suck.

Ha en finfin lördag!


Varför kunde vi inte stannat i Italiten lite, lite längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0