Tisdag

2011-05-10 20:53:38
Min Dag
Hej

Har jobbat SO ungefär hela dagen känns det som, med lite avbrott för mattelektionen, raster och bussåkandet. Vet inte om jag har kommit så mycket längre dock. Tror jag behöver sitta i flera timmar i streck med det istället för någon timma här och någon timma där, som jag gör just nu.
Som tur är ska uppsatsen inte in imorgon utan på fredag, vilket är himla, himla tur för min del. Hade inte hunnit få klart den till imorgon, hur mycket jag än hade suttit med den. Men imorgon ska jag sitta med den så mycket jag orkar efter skolan och börja få något slut på det hela. Om det nu inte är för mycket att hoppas på, för jag har inte hunnit mycket längre än till hur det gick till när Kennedy blev USA:s president. Har ju hela presidenturen kvar, skriva något kort om hans död och skriva en diskussion (vad nu den ska handla om, suck). Det löser sig nog.

Imorgon ska jag för övrigt till frisören och testa olika frisyrer som jag skulle kunna ha på balen. Spännande! Dock har jag inte hunnit titta på så många olika frisyrer, men det löser sig nog det med. Kanske att min frisör har några bra idéer också.

Nej, nu ska jag gå härifrån och gå och duscha istället. Sedan ska jag kolla på Eurovision Song Contest (!) samtidigt som jag tänkte skriva ut mitt och Willes projektarbete som vi skrev klart idag.

Ha en finfin tisdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0