Förmiddagsärenden

2011-11-20 14:36:57
Min Dag
Har varit inne i Göteborg med familjen (inte Emelie, dock, hon hade annat för sig) ungefär hela förmiddagen. Det var meningen att vi skulle byta en stekpanna inne på Ikea och köpa en dator till mamma och pappa. Det slutade med att mamma och pappa köpte en del andra grejer också.
Oh, well, de fick sig en ny dator. Den gamla (som hållt i nio år!) gav upp till sist för någon vecka sedan.

Annars är jag förkyld och har en retsam hosta. Kunde knappt somna igår för att jag låg och hostade. Hoppas att det inte blir likadant ikväll.

Hoppas ni har en haft en bra och fin söndag hittills!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0