Inställd dag

2011-11-02 21:24:55
Min Dag
Skulle ha haft körlektion idag, men jag fick ett samtal när jag gick till bussen om att min körlärare var hemma med sjukt barn idag och därmed att min lektion ställdes in.
Men jag åkte in till Kungälv ändå och sedan vidare till Göteborg. Hittade lite saker, som exempelvis strumpbyxor, som jag tänker ha/använda till festen på fredag. Som jag skulle ha gått på. Men den har också blivit inställd på grund av sjukdom. Tråkigt!

Var så sjukt trött när jag åkte med bussen hem att jag höll på att somna flera gånger. Och detta var runt tolv-tiden på dagen. Sov dåligt i natt, och det har jag gjort de senaste nätterna. Vet inte riktigt vad det beror på men jag hoppas att det går över snart!
Patrik sov här i natt men han åkte vid sex-tiden i morse (och jag fick gå upp och se till så att han inte glömde något, haha).

Nu ska jag gå och ta en dusch och sedan blir det läggdags för min del; ska gå upp klockan sju i morgon!

Hoppas ni har haft en finfin onsdag i vart fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0