Jobbtisdag

2011-11-15 17:01:09
Min Dag
Blev inringd imorse på jobb och märkte att jag hade ungefär en halvtimma på mig när jag lagt på luren. Och jag hade inte fixat iordning någon lunch. Jag hann i vart fall komma iväg i hyfsad tid fastän det tog några extra minuter att rota fram termobyxorna. Upptäckte att det visst var minusgrader utomhus och jag skulle frusit ihjäl utan termobyxor!

Efter klockan två var vi bara två vikarier och en praoelev på den avdelningen jag var på, men jag tycker det gick bra ändå.

Har lite ont i halsen idag och var snuvig i morse. Om jag inte blir inringd på jobb imorgon ska jag vara hemma och bara kurera mig (sömn, vitlökstabletter och massa c-vitaminer i form av citrusfrukter och kiwi). Så lite hoppas jag att jag får stanna hemma så jag förhoppningsvis mår prima på torsdag för då har jag en speciell sak inbokad och vill helst slippa vara sjuk.

Hoppas ni hade en fin tisdag i solskenet (och minusgraderna) och får en dunderbra tisdagskväll.

Frostig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0