Mot köket!

2011-11-15 21:09:16
Min Dag
Blev ungefär precis inringd på jobb för imorgon. Ingen kureringsdag för min del alltså, får väl försöka kurera mig så gott det går när jag kommer hem igen.

Nu ska jag gå och steka lite pannkakor som jag kan ha med mig. Jag kommer med stor sannolikhet inte kunna äta maten som serveras imorgon, så det är lika bra jag göra iordning en lunchlåda. Dessutom slipper jag göra det imorgon om jag gör det nu ;) .

I och för sig är det pannkakans dag på torsdag (har alla maträtter/bakelser/bakverk en egen dag?) men för min del gör det inget alls att behöva äta pannkakor två dagar i rad. Urgott, ju!


Har suttit och redigerat lite bilder, mest för skoj skull. Här kommer ett litet resultat. Kan kanske visa förebilden någon annan gång.
Och ni får gärna komma med synpunkter, till exempel om bilden ser för redigerad ut. (Sedan får ni gärna komma med andra synpunkter också, om ungefär vad som helst. Såklart.)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0