Patrik (och jag) 2,5

2011-11-24 14:24:28
Min Dag
Blev inringd imorse igen och fick jobba i tre timmar på förmiddagen. Det börjar visst gå magsjuka på förskolorna, usch, usch! Har aldrig haft magsjuka och jag hoppas att jag slipper det i framöver med.

Börjar kännas i benen att jag cyklar nästan varje dag! Cyklar till och från jobbet de dagar jag jobbar. Härligt är det! Speciellt att jag får lite träning fastän jag känner mig för sjuk för att gå på friskis. Gött, gött.

Nu har jag ätit lunch, duschat och packat en väska. Alldeles snart ska jag gå till bussen och åka vidare till körskolan. Om jag ska ha körlektion imorgon (om det går bra på lektionen idag ska morgondagens lektion tas bort) sover jag nog hos Patrik ikväll. Annars måste jag sova hemma eftersom jag kan bli inringd på jobb.

För övrigt har jag och min fining två och ett halvårs-dag idag. Det ska vi fira litegrann i helgen tänkte vi.

Hoppas er torsdag har varit och fortsätter vara fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0