Bokmässböcker

2011-10-02 12:42:53
Böcker
Förra lördagen var jag ju på bokmässan och jag hittade nio böcker som jag köpte och fick två signerade.


Berättelsen om Esmara av Petra Östergren och Bedragaren av Katerina Janouch, min första roman av Katarina och jag fick den dessutom signerad.
Berättelsen om Esmara visste jag inget om, men Petra kom framt till mig och frågade om jag ville läsa en annourlunda bok vilket hon förklarade att hennes var. Hon sa också att om jag ville köpa den kunde jag få den signerad. Min första signerade bok!


Skynda att älska av Alex Schulman och En gåtfull vänskap av Yoko Ogawa.


Scar Tissue av Anthony Kiedis med Larry Sloman och Att Springa av Maria Sveland.
Scar Tissue är en självbiografi av sångaren i Red Hot Chili Peppers och ska bli mycket intressant att läsa!


Och en anteckningsbok gjord på bananfiber och återvunnet papper. Vet inte vad jag ska ha den till än, men behöver jag en anteckningsbok någon gång har jag en som är miljövänlig, mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0