Ledig måndag

2011-10-31 12:48:00
Min Dag
Vaknade klockan sju idag av mobilalarmet. Tycker det är lika bra att jag är vaken och har varit uppe en stund (ungefär en kvart) ifall jag skulle bli inringd på jobb.
Fick städat litegrann i mitt rum (ingen annan än jag som märker någon skillnad dock), äta frukost, ta på mig kläder och läsa i tidningen innan klockan blev åtta och jag kände att jag behövde lägga mig en stund. Sov inte så bra i natt och jag vet inte vad det beror på. Hade svårt att somna och det kändes som att jag befann mig i ett halvvaket tillstånd ungefär hela natten.

Somnade på soffan i vardagsrummet och vaknade inte förrän efter klockan nio, och jag hade fortfarande inte fått något samtal så jag drog slutsatsen att det skulle bli en dag utan jobb.
Blev bokad för imorgon men blev sedan avbokad igen för att de hade råkat dubbelboka, typiskt! Så jag vet inte om jag kommer jobba imorgon eller inte.

Men nu ska jag åka in till Göteborg med Emelie för hon vill köpa ett nytt objektiv till sin kamera. Sedan åker vi och tränar med mami! Det kommer bli super gött!
Ha en underbar måndag.

Old pic.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0