Ledig torsdag

2011-10-20 12:17:58
Min Dag
Har vaknat med en hals som känns torr och rostig hela veckan, och igår bestämde jag mig för att jag bara ska vara hemma idag och försöka att bli frisk från den här förkylningen som jag lyckats dra på mig. En förkylning som varken vill försvinna eller blomma ut ordentligt, så jag har befunnit mig i ett halvsjukt tillstånd några dagar och känt mig allmänt seg.

Känner mig redan bättre. Halsen kändes som sandpapper när jag vaknade men nu känns den okej vilket såklart är skönt. Tror jag kommer vara pigg och fräsch imorgon när jag vaknar, eller inte vakna och känna mig krasslig i vart fall.

Har alltså inga speciellt planer för idag mer än att jag ska åka hem till Patrik någon gång på eftermiddagen eller kvällen. Får se när han tar sig hem från skolan. Det är så skönt att få ha en dag då jag inte har några tider alls att passa, utan bara göra lite vad som faller mig in. Helt klart något man får ge sig själv ibland.

Hoppas ni får en finfinfin torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0