Lite presenter

2011-10-01 13:18:00
Min Dag
Fyllde nitton år för några veckor sedan och då fick jag lite presenter. Bland annat det här:


Presentkort på The Body Shop från Emelie (redan använt, förresten) och en duschgel som luktar mango.


Två böcker från Wille. Ska läsas så fort jag läst klart böckerna i min nuvarande bokhög!




En lite oväntad present från Niklas. En mycket gullig liten anka som fungerar utmärkt som tesil när den inte används som gullig prydnad. (Hade förresten tittat på den många gånger i affären och tänkt att den skulle vara kul att ha, men aldrig köpt.)


Av Patrik fick jag den fjärde och sista säsongen av Ugly Betty! Nu ska jag bara ta mig igenom tredje säsongen innan jag kan fortsätta och se på den här.


Ett presentkort på H&M av Patriks föräldrar.

Sedan fick jag också pengar (som ska gå till körkortet, superbra!), fina champagneglas, fler delar till min servis och silverbestick och presentkort.
Tack så mycket för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0