Tränat

2011-10-24 20:40:32
Min Dag
Har kommit hem och har ätit lite efter att ha varit på ett gympapass tillsammans med mami och Eme. Kände verkligen av att jag inte har tränat på två (!) veckor. Konditionen och styrkan blir helt rubbad när man inte har tränat på ett tag. Men nu är jag förhoppningsvis igång igen efter att ha varit lite förkyld! Härligt, minst sagt.

Hade körlektion på förmiddagen idag och vi har börjat tänka på att boka uppkörning- och teoriprovstid! Inget bokat ännu, men för tillfället kan jag nog lyckas få körkort innan jul. Om jag inte gör bort mig på uppkörningen eller provet, vill säga. Kan ju hända i situationer där man är nervös och/eller stressad att det inte riktigt går som man vill.
Men det orosmomentet ligger än så länge en liten bit in i framtiden, så det upptar inte någon större del av mina tankar. Än.

Hoppas ni får en alldeles strålande måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0