Wille och Willig-lördag

2011-10-30 16:29:39
Min Dag
Hade en mysig lördag igår tillsammans med Wille och Willig. Blev inte att jag tog fram kameran igår heller, så ni får klara er utan bilder.

Vi (jag och Wille)
gick runt i affärer i Göteborg för Wille skulle köpa lite kläder och accessoarer till en fest vi ska på nästa fredag. Sedan blev vi så hungriga att vi nästan svimmade och åt lunch inne på Paprika (ugnsbakad potatis med tonfiskröra för min del) och ungefär då kom Willig och gjorde oss sällskap.

När vi ätit upp åkte vi till Kungälv, hyrde en film (The Adjustment Bureau, som var helt okej), åkte till Wille och hade lördagsmys!

En alldeles utmärkt fin lördag!

Ps. Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan idag?

Wille och Willig.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0