Födelsedagsballonger på Chalmers

2011-09-13 11:21:55
Kalas och festligheter

Igår övningskörde jag först till Kode för att köpa ballonger och presentsnören. När det var gjort körde jag vidare till bussen för att åka in till Göteborg och Chalmers.


Väl framme blåste jag upp ballongerna och Wille knöt dem. Sedan satte vi fast godis i andra änden av snörena och gav de som födelsedagspresenter till Willig och Niklas som fyllt år.

Sedan hade vi lunch tillsammans med några stycken från vår gamla da Vinci-klass och Niklas bjöd på kakor. Mycket trevligt och gott!
När Chalmers- och GU-studenterna började sina lektioner tog vi andra (och de som slutat) spårvagnen bort från Chalmers.
Jag åkte vidare till Kungälv för att ha en körlekton med mamma i baksätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0