Tandläkarbesök

2011-09-28 13:27:02
Min Dag
Gick upp kvart i åtta imorse (usch, så tidigt! Har blivit lite bortskämd med sovmorgnar på sistone) och cyklade sedan till bussen. Det blåste och var lite halvjobbigt, men bra träning!
I alla fall så åkte jag till tandläkaren. De bytte bågar i tandställningen och nu har jag fått gummiband också som ska bytas tre gånger om dagen och vara på dygnet runt.
Tandhygienisten (tror jag att hon tituleras som) sa att det nu inte var långt kvar tills det är tack och hej och adjöss med tandställningen. Och om jag sköter det ordentligt med gummibanden kanske jag inte behöver ha dem mer efter nästa besök i november. Goda nyheter alltså!

Nu ska jag gå och steka lite pannkakor till lunch. Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0