Håkankväll

2012-04-29 10:00:00
Min Dag

I fredags åkte jag och Anna in till Göteborg för att lyssna på Håkanlåtar på Henriksbergsterassen. Här har ni mig, pepp på att inte får höra någon annan musiker än Håkan i några timmar.


Fina Anna! För övrigt träffade vi en gammal klasskamrat till oss. Sannolikheten på att det skulle inträffa var ungefär minsta möjliga,  just därför var det så himla kul!


Efter ett tag kom Elsa och hennes kompis och då vi gick upp till själva terassen efter att ha hängt vid biljardbaren en stund.


Sådan himla fin utsikt från terassen (vilket i och för sig inte rättvisgörs i och med bilden)! Vi satte oss vid ett bord och pratade och lyssnade på musiken.


Runt elva blev vi danssugna och gick vidare för att hitta någonstans att dansa av oss. Vi gick runt på Andra Lång och in på massa ställen, men hittade inget ställe att dansa utan bara satte oss och pratade igen tills vi gick vidare. Till slut hamnade vi på ett café på Avenyn och när min juice var uppdruken åkte vi hem igen.
Rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0