J'ai une rhyme

2012-12-07 20:02:00
Min Dag
Det kan vara rätt tråkigt att höra på folks klagan om att de är förkylda. Vi blir alla förkylda då och då och det är en del av livet och det är bara att kämpa sig igenom den sjuka perioden även fast det känns så himla jobbigt just där och då. Men jag tänkte ändå meddela att jag blivit sjuk. Har mått lite småkrassligt ungefär hela veckan och känt att det är något på gång. Nu, på fredag eftermiddag har förkylningen bestämt sig för att bryta ut. Har ont i halsen och ont i öronen och vill helst bara inte göra någonting. Men det tycker jag är så fruktansvärt tråkigt så jag tvingar mig till att gå igenom inlägg på bloglovin. Sedan tänkte jag se en inte alltför djup eller svåringatlig film. Ge gärna tips om ni har något!
 
Hoppas ni får en mer händelserik eller friskare fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0