Jakten på den försvunna staden

2012-12-19 20:59:00
Min Dag
I söndags tog jag mig igenom ett duggregn till bussen och vidare in till Kungälv för att möta upp Patrik och ett kompisgäng.
Efter en fikapaus hemma hos Patrik åkte vi sedan vidare. Här är jag, hejhej.
Vi anlände till Scandinavium för att först lyssna på Filip och Fredriks livepodcast.
Sedan gick vi upp till baren, drack lite cider, öl eller cola. Efter det försökte jag ta ett kort på mig och Patrik. Glömde av att jag hade zoomat in och det här blev den bästa bilden.
Så började föreställningen "Jakten på den försvunna staden" som fick fyra fyrar i måndagens GP.
Det var äppelskjortor, gitarrer, granar och en anslagstavla.
På slutet, när vi i publiken fått ta fram Göteborgs nya slogan, fick alla en flagga att vifta med. Det var fint.
Och sedan kom det konfetti. Och efter att ha applåderat ut dem efter ett litet extranummer åkte vi hemåt igen. Bra föreställning, bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0