Julformsfredag

2012-12-05 15:00:00
Min Dag
I fredags åkte jag in till Göteborg. Clarion Hotel är så fint dekorerat. En liten göteborgsvits att det ser ut som ett paket eftersom postkontoret låg där förut.
 
Jag åkte vidare till Domkyrkan och mötte upp bästa Wille.
 
Vi gick till Julform som hade smygöppnat en dag i förväg. Hittade många fina koppar, tavlor, kort, brickor och kläder. Köpte inget just då, men tänker mig att jag åker dit en till gång innan de stänger igen den 22 december.
Vi gick och fikade, spanade efter julklappar och till slut gick vi till nyöppnade COS. Jag köpte ett par fina strumpbyxor.
När vi kramats hej då åkte jag hem till Patrik med en påse chips och såg Liftarens guide till galaxen. Hade inte sett den förut och den är ju superbra! Perfekt fredagsfilm.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0