Fettisdag

2012-02-21 17:00:00
Min Dag
Idag är det fettisdagen och vi åt därför semlor på jobbet. Igår fick jag reda på att de skulle baka och äta semlor och därför såg jag till att ta med mig en egen semla så att jag också skulle få förtära en. Det är ju så himla gott! Dumt bara att de tar slut så fort.

Jag gick hela den långa vägen till jobbet på morgonen, vilket tog ungefär 40 minuter. Det var fint väder så jag klagar inte! Det enda dumma är ju att det tog så lång tid vilket medförde att jag fick gå upp lite tidigare.

Nu ska jag sätta mig och pussla lite. Blev plötsligt väldigt sugen på att göra det!


Semla idag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0