Födelsedagslördag

2012-02-04 19:59:18
Min Dag
Idag är det mammas födelsedag. Vi grattade henne förut idag medan vi fikade tillsammans med farmor, farfar, mormor och en av mina farbröder och hans familj. Av mig och Eme fick mamma två fina muggar som hon sagt att hon vill ha.

Annars är jag fortfarande sjuk och har tillbringat mestadels av dagen med att titta på skidor på tv. Hoppas att den här förkylningen släpper taget om mig snart!
Jag skulle ha kört Patrik till bussen imorse (tidigt! Klockan åtta vaknade vi av hans alarm.) men jag kände mig inte riktigt tillräckligt pigg och frisk för det. Som tur var skulle mamma och pappa ändå åka in till Kungälv och passade på att köra hem Patrik.

Nu ska jag se på Melodifestivalen. Är mest intresserad över vad de tre kvinnliga promgramledarna kommer göra med programmet. Hoppas, och tror, ju såklart att det kommer bli alldeles ypperligt bra med dessa tre som ledare.

Hoppas ni får en fin lördagskväll!


Mammas paket. Gillar presentpappret.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0