Söndag

2012-02-19 12:57:20
Min Dag
Idag blir det en fixarsöndag. Har tänkt att jag ska hinna med lite olika saker som jag inte har haft ork eller tid för i veckan.
Som att ...
... läsa igenom alla olästa inlägg på bloglovin'. Det var över 600 stycken när jag började någon gång i förmiddags, jag är nu nere på runt 400 olästa.
... dammsuga lite i mitt rum. Dammsög lite slarvigt förut i veckan, men jag tror det behöver göras lite mer noggrant.
... boka in träningspass på friskis. Har inte varit där på länge vilket inte känns särskilt bra.
... plugga inför högskoleprovet.
... tvätta mina sminkborstar.

Hoppas ni får en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0