Andra januari

2012-01-02 19:45:00
Min Dag
Idag gick jag upp runt halv åtta för att en timma senare köra till körskolan med mamma. Var väldigt trött för jag kunde inte somna förrän halv två i natt. Mycket irriterande och jobbigt att ligga och vända sig i sängen, speciellt när man vet att man ska upp igen om några timmar.

Efter körlektionen körde jag till Göteborg och egentligen skulle vi bara köpa presenter (i en speciell affär) men när vi åkte hem hade vi fler än en påse i bilen ...


Jag köpte det här pusslet inne på Bokia. Man har ingen bild på hur pusslet kommer se ut när det är färdiglagt, men man får små ledtrådar. Den bilden man pusslar fram är vad de på kartongbilden ser.
Jag trodde det skulle vara klurigt, men jag blev klar med det efter en kvart. Kul så länge det varade, dock!

Köpte en kofta också
, men den har jag ingen bild på.
Somnade när jag låg och slötittade på tv förut (såg först på Eva&Adam-filmen; nostalgi!). Det var skönt. Att få sova en stund, alltså.

Oh, well! Ha en finfin måndagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0