Planeringslördag

2012-01-29 20:11:00
Min Dag
Jag åkte hem till Wille igår för att planera och boka (och för att träffa Wille såklart!) en mycket underbar sak som kommer att hända lite längre fram på våren. Jag bara vet att det kommer bli så bra som det bara kan!
Två andra av hennes vänner var också där. Förhoppningsvis kommer de också att följa med oss, men igår hade de lite svårt att bestämma sig.

Vi (de andra, inte så mycket jag) lagade sparrissoppa som vi sedan åt. Är inte så mycket för sparris, men den här soppan var helt okej (Wille fick dock mina sparristoppar).

Senare på kvällen åkte jag vidare hem till Patrik och sov över där.

En mycket finfin och bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0