Semester

2012-07-11 12:01:17
Min Dag
Jag har någon slags semester. Räknar med att jag kommer ha det i ungefär hela juli och en bit in i augusti (ungefär tills skolorna börjar igen). Det är första gången sedan jag slutade nian som jag inte jobbar under sommaren. Känns lite märkligt, men också skönt med lite semester.
 
Eftersom de fleta i min vänskapskrets antingen jobbar eller är bortresta passar jag på att läsa böcker, spela badminton, vara ute i solen, spela spel som gör att man får nostalgikänslor, äta grillat (vi grillade lax för första gången för några dagar sedan, urgott!), vara ute vid havet och längta lite, lite till hösten eftersom jag redan gjort upp några planer inför den.
Och träffa kompisarna när de kommit hem eller slutat jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0