Christer i P3 på Pustervik

2012-06-06 20:00:00
Min Dag

Igår tog jag mig mitt rödaste läppstift och åkte hem till Patrik.


Vi åkte in mot Göteborg efter en stund.


Vi gick av spårvagnen på Järntorget och gick mot Pustervik.


<3
P3 ordnade nämligen ett kalas där för att fira att Christer i P3 har funnits i tio år. Vi missade dock massa roliga saker som "Sanning eller Bullshit" för att vi kom dit lite senare.


Men vi hade det fint och roligt ändå.


Vi hörde att någon spelade livemusik och gick mot scenen för att se vem det var. Åh! på att det var Daniel Gilbert.


Och lite senare uppträde Christers egna band: Universal Poplab. Men efter tre låtar blev vi tvungna att gå för att inte missa sista bussen hem. Fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0