Jobbvecka och förkylning

2012-03-09 21:43:15
Min Dag
Nu har jag jobbat hela den här veckan också. Eller i måndags var jag ledig eftersom det var studiedag på förskolorna, men de efterföljande dagarna har jag jobbat.
Idag fick jag åka ända ut till Marstrand, och skulle egentligen varit där ända till klockan 18, men eftersom det inte fanns något kvar för mig att göra där strax innan fem åkte jag hem tidigare.

Tror jag håller på att bli sjuk. Kanske att jag redan är det. Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen, öronen och huvudet, vilket för min del är klara förkylningssymptom. Hade det lite igår också. Typiskt att jag ska bli sjuk när jag äntligen kommit in i en bra träningsperiod! Blir nog ingen springtur för mig i helgen. Mest uppvilande.

Sov en stund när jag kom hem och har känt mig en aning friskare sedan dess, men jag tror inte den här förkylningen ger sig så lätt, tyvärr.

Hoppas att ni har haft en fin och bra vecka och att helgen kommer bli minst lika bra!


En liten mobilbild på mina katter. Tog fotot för någon dag sedan och lyckades där med med svårigheten att få båda två på en och samma bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0