Lediga dagar

2012-03-21 10:53:08
Min Dag
Första gången på länge som jag blivit ledig två dagar i rad. Igår var jag mest tacksam över att jag slapp cykla i blåsten, tror jag hade åkt mer bakåt än framåt i sådana fall.

Tillbringar mina lediga dagar med att plugga inför högskoleprovet, läsa och bara göra vad som annars faller mig in. Läser nätversioner av franska dagstidningar för att hålla igång franskan som jag märker att jag börjar tappa. Lyssnar på "Chess på svenska" för att det är en av mina favoritmusikaler (hade jag haft dvd-skivan hade jag bergis tittat på den). Funderar över om jag ska skriva ett inlägg om den beryktade orakade armhålan, som jag inte kan förstå har fått en alldeles egen debatt.

Igår gick jag på yoga för andra gången i mitt liv. Denna gången tillsammans med fina Anna. Det var inte lika jobbigt som i söndags och jag kände mig till och med lite smidigare. Om det var inbillining eller sanning låter vi bero.

Hoppas ni har en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0