Skidsöndag

2012-03-04 13:15:43
TV/Podcast
Idag visas det skidsport ungefär hela dagen på tv. Inte alls mig emot.
Jag vaknade efter åtta, väckte Patrik (som dock verkade vara lite halvvaken, kanske att han redan låg vaken och väntade på att jag skulle vakna?) och sedan slog vi på tv och började följa Vasaloppet som redan pågått i en halvtimma. Fortsatte följa elitgruppen under de drygt tre timmar som återstod medan vi åt frukost och jag passade på att läsa ut min bok när de bara visade de som körde i spåret (det blir ju inte riktigt spännande förrän närmare mål i sådana här långlopp).

Sedan visades (visas) alpint
på svt2, men jag och Patrik somnade istället. Vet inte hur det kan ha gått för herrarna.
Nu väntar vi på att skidskyttet ska börja om bara några sekunder. Carl-Johan Bergman tog ju brons igår, så det bådar ju gott för dagens tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0