Söndagsaktiviteter

2012-03-26 10:00:00
Min Dag

I söndags vaknade jag bredvid Patrik. Efter att jag ätit frukost och åkt hem till mig och sedan tillbaka till Kungälv, mötte jag upp braiga Anna. Vi gick fem kilometer uppe i Fontin och njöt av det fina vädret.

Lite senare körde jag in till Nordstan för första gången i mitt liv. Patrik fick åka med för annars hade det aldrig gått. Fast jag (vi) körde lite fel ändå, men hamnade rätt till slut.

Ännu lite senare åt jag våfflor hemma hos farmor och farfar som vi gör varje år på våffeldagen. Tog en liten promenad medan vi väntade på att mamma skulle sluta jobbet.

Och så var det med min söndag, ungefär!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0