Torsdag

2012-03-15 18:34:13
Min Dag

Nu har jag snart jobbat hela veckan igen. Roligt!
Annars känns som att det är en liten förkylning på gång. Lite, lite halsont och öronvärk har jag haft under dagen och när jag vaknade imorse var jag lite snuvig. Hoppas att den inte håller i sig allt för länge ifall det är så att den bryter ut.

Jag hade tänkt att fixa en sak på en hemsida, men av någon anledning verkar det som att det är helt omöjligt att gå in på just den hemsidan. Alla de andra sidor jag varit inne på under den korta stund jag nu suttit här har fungerat. Får väl testa att sätta mig vid min egna dator istället (sitter vid mammas och pappas).

Nu kom Patrik hit, så nu ska jag gå och umgås lite med honom!
Ha en fortsatt fin torsdag!


En solig bild för att det är så grått ute idag.










Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0